V-male mode gebruikt cookies om het bezoek en winkelen bij V-male mode voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Klik op 'Cookies toestaan' om de cookies toe te staan.  
Gratis verzending
Levertijd 1-2 werkdagen
14 dagen retourtermijn

Klantenservice

Levertijd en verzendkosten

Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden of te bezorgen. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Wij zullen uw bestelling binnen 2 werkdagen naar u verzenden. Bestellingen die in het weekend worden gedaan (vrijdag - zondag) zullen de eerst volgende werkdag worden verzonden. U ontvangt een mailbevestiging zodra uw pakket wordt verzonden.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn gratis.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post NL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling betalen via iDeal. Dit is een veilige online betaling via uw eigen bank.

Garantie en Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@v-malemode.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

V-male mode - Klantenservice
zoom add-bag pencil arrow-down arrow-left arrow-right arrow-up bag caret-down caret-left caret-right caret-up check close down left minus plus right search star-half star up icon-whatsapp